Årsmøte og hovedutstilling Fagernes 2019

Vi ønsker velkommen til klubbens hovedutstilling og årsmøte på Fagernes camping 26- 28 April 2019

Sett av helgen til flott stor utstilling med alle de fire polare raser, utdeling av diverse merker og hedring av prestasjoner. Ikke minst årsmøte hvor vi legger klubbens vei videre. Dette krydrer vi med masse sosialt samvær!!

Forslag til saker som ønskes tatt opp på årsmøte må være styret i hende seinest fredag 22.03.19. Saker sendes til Leder@polarhund.no

Forslag til personer til verv i klubben sendes til valgkomiteen v/Tone-Lise Vilje på mail: tonelisevilje@gmail.com
frist for forslag er fredag 22.03.19

På valg i år er det ett styremedlem og to varamedlemmer. I tillegg er det revisor og vara revisor.

Årsberetning 2018

Sendes kun ut elektronisk. Anbefales å leses på pc, den kan lastes ned og skrives ut. Skriv ut og send stemmeseddel hvis ønskelig. Alle medlemmer vil motta årsberetningen på den mailadressen som er oppgitt på deres medlemskap i NKK. Vi vil igjen minne om at kun medlemmer med betalt kontingent for inneværende år får stemme på årsmøte. Vennligst sjekk om ditt medlemskap er betalt.

Program:

Fredag
Kl 18. Ringtrening med Line og Kine.
Kl 19. Vi fyrer grillen og sosialt samvær i teltet.

Lørdag
Kl 10. Utstilling.
Kl 15. Vi fyrer grillen og tar med det vi selv ønsker å spise og drikke.
Kl 18. Gro Mo Gumø gir oss informasjon om Gonioskopi.
Kl 18.30 Årsmøte og generalforsamling
Kl 19.30 medlemsmøte
Kl 20.30 Utdeling av diplomer og utmerkelser (Distanse og aktivitet) samt loddtrekning og sosialt samvær.

Søndag
Tilrettelegging av møter mellom komitéer, styre el. Ta kontakt på Leder@polarhund.no hvis det er ønskelig med møtelokale.

Tider og program kan endres noe.

Ved spørsmål til arrangementet kan man henvende seg til Leder@polarhund.no

Ved spørsmål om overnatting så kan man henvende seg til post@fagernescamping.no